coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Kurs

Jo, idag ska jag på en kurs i photoshop. Är alltid lite nervös för hur det ska gå innan. Ska jag hitta dit, är den största frågan. Även om man tittar på eniro så ska man ju hitta in i byggnaden...ja, ja det brukar ju gå bra. Man ska ha med sig 10 bilder så jag sitter nu och funderar vad jag ska ta med mig för typ av bilder. Jag kan ju inte bara ha smyckesbilder.Det ska i alla fall bli riktigt kul att lära sig att redigera på riktigt. Hitills så har jag mest redigerat på fri hand.

Nu har jag precis kommit hem från kursen. Jag hittade dit...Det som är bra med att gå på kurs är att man tar sig ett tillfälle då man verkligen sätter sig in i något. Det var verkligen lärorikt idag, mycket som jag inte kunde men en del som jag redan gjort. Man blir dock lit less efter 2,5 timmar. Tempot var inte så högt heller men det kan man ju behöva. Ser dock fram emot de kvarvarande träffarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: