coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Hosta och nervositeten börjar infinna sig.

I natt så hade jag en otrolig hosta. Vaknade flera gånger med hosta och kunde därefter inte sova. När jag vaknade på morgonen var det med mobilen i handen och klockan var tjugo över sju, vaknar i vanliga fall halv sju. Jag har mobilen som alarm så det var ju ren tur att jag vaknade av mig själv annars hade jag inte kommit till jobbet i tid. Ganska otroligt att man vaknar av sig själv fast man har för lite sömn i kroppen. Det måste bero på att man har en känsla av att stiga upp annars kommer jag för sent, eller? Har varit lite seg idag därför hoppas jag  på en mindre hostig natt, peppar, peppar...

I kväll har nervositeten kommit....imorgon har vi vår pärlkurs. Alla möljiga frågor dyker upp och frågan framför allt, har jag tänkt på allt. Tror i alla fall att jag fått med det mesta efter lite springande i lägenheten. Sen det här med att prata inför deltagarna och vara inspirerande känns lite pirrigt. Vissa kan ju tro att det är lättare att stå framför folk när man är lärare men det blir en annan sak när det är vuxna.  Det blir i alla fall kul och spännande imorgon. Det blir en  hang cliffer till imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: