coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

prestationsångest

...så har man då skaffat sig en lite blogg...har tänkt på att detta ett tag...funderingar som; är det någon som vill läsa vad jag skriver, är jag en bra författare osv...men jag har kommit fram till att jag nog mest skriver för min egen skull, att komma ihåg vad jag tyckt, tänkt och vad jag gjort. Så denna blogg kommer främst att handla om mina stora hobbys och lite om livet i övrigt.

Jag har hållit på med smyckestillverkning i drygt ett år och det är hur roligt som helst. Under året har det varit rätt kravlöst, jag har gjort smycken som jag själv tycker är snygga och som man använder i vardagen. Det har gått rätt bra för tydligen tycker folk om det jag gör. Det som dock har hänt nu är att prestationsångesten har infunnit sig. Varje gång jag sätter mig för att skapa så tycker jag att kedjorna är så fina och att pärlorna är så vackra att jag inte vill göra upp de. Jag bör skapa en vårkollektion som har det lilla extra men hur lätt är det. Visst har jag en egen stil som genomsyrar min produktion men nu känns det som att det jag gör nu ska vara något extra, något som ingen annan gjort och som har en wow-känsla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena tjejen!
Kul! Det är klart du ska blogga!
Vad roligt med vårkollektion! Inspiration är nog viktigt. Du får väl inspiration när du tittar på alla vackra pärlor! Om inte, får du får invänta inspirationen. Jag tror den kommer med tulpanbuketten som du ska köpa i helgen!
Ha det gott!

2008-01-23 @ 16:08:28
Postat av: Anonym

tänkte faktiskt på tulpanbuketten...den kan nog ge mig mer inspiration jag anat...ideér börja komma...

2008-01-23 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: