coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Svart, vitt och gult

Jo, har tänkt idag att de färger som är jag, är svart och vitt. Går gärna, eller alltid, i svarta kläder, inreder hemma i svart och vitt och har ofta svarta smycken. I mitt smyckestillverkande så använder jag nästan uteslutande svart, vitt och silver. Ja förutom innan jul då allt var i rött :)  Det är som att jag fastnat i en svartvit fas. Det är ju så stilrent med svart och vitt eller? I alla fall har en idé poppat upp i min skalle och det är färgen gult. Jag har hört från säkra källor, tv och tidningar, att vårens färg är gul. Jag har blivit lite peppad av det för det är så långt ifrån mig som det kan bli och på det sättet känns det så spännande. Jag ska till pärlbutiken på lördag och jag hoppas att de har riktigt mycket fint i gult, visst låter det underbart, gult,gult, gult... Det är helt crazy men jag ska skapa i gult...

Svart, vitt och gult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: