coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Registreringsnummer

För några dagar sedan när jag körde mellan Umeå och Piteå såg jag för första gången en bil med regnr 001. Direkt när jag såg den tänkte jag...ska jag börja med grejen att kolla regskyltar börja med 001 sedan 002 osv. Det blev nästan lite jobbigt. Pratade samtidigt med Sara i telefon och hennes råd var att ser du 002 så är det meningen att du fortsätter. Jag såg inte 002 men helt plötsligt så var det regnr som slutade med 02 överallt. Har dock bestämt mig att inte börja...kanske blir det svårt om jag ser 002 men jag söker inte aktivt...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Lelle och jag började med regskyltsräkningen, nu minns jag inte riktigt när, men eftersom jag sällan har bilen gav jag upp men Lelle såg igår nr 100 och räknar vidare.

ha de vi ses!

Susanne

2008-08-06 @ 16:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: