coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Det mest otroliga

Jo, nu ska ni få höra. Det mest otroliga har hänt. Vaknade rätt sent, åt frukost och slog på tv:n. På tv:n var ett program som jag inte sett förrut men det hette stegvis. Det är ett program då folk ringer in och svarar på frågor och man kan vinna pengar. Programledarna pratar i ett kör och man tycker nästan synd om de. Frågan som var på tv:n var: Vad heter stjärnfall med ett astronomiskt ord? Jag tänkte att det kan jag ju så jag chansade och ringde in. Och gissa vem som kom med...JAG. Jag svarade rätt och var garanterad 1000kr men det kunde bli mer. Jag svarade på nästa fråga och det var bokstäver ihop blandat och jag fick det till gräsklippare och det var rätt. Sedan fick jag frågan vad hund betyder på latin och svarade rätt. Efter det kom en till latin fråga som jag inte kunde men då hade jag i alla fall skrapat ihop 6000kr. Inte illa på tre frågor eller hur? Nu dras det 1800kr i skatt men 4200kr är ju inte alls illa...det spritter i hela kroppen...jag är så glad...

Kommentarer
Postat av: Susanne

GRATTIS! va kul!

2008-03-28 @ 15:54:48
Postat av: Sara G

Fy vad kul!! Jag har ringt in ibland på sådana typer av program, men har aldrig kommit med.
Häftigt!
Grattis.
Kram

2008-04-13 @ 23:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: