coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Lägenhet

Jo, igår var jag och tittade på en lägenhet på Carlshem/Carlshöjd. Lär mig aldrig riktigt vad som heter vad. I alla fall så var den jätte fin och väldigt trevlig i planlösningen. Det jag inte tycker om med min nuvarande lägenhet är att jag måste ha skrivbordet i sovrummet. I lägenheten som jag tittade på fanns det en klädkammare som de hade inrett till arbetsrum vilket var hur bra som helst. Precis utanför den finns ett fönster så man kan säkert öppna upp i väggen så man får in lite dagsljus. Tyvärr var jag ju inte ensam att titta på lägenheten, tex var Carolina Miskowsky där. Jag skulle ju helst ge vad utropspriset är men den lär ju stiga i en budgivning. Har även fått lånelöfte av två banker och det är ju bra. Pappa ska följa med och titta på den på måndag, jag har ju inte riktigt koll på vad man ska titta efter och det har ju pappa. Dessutom kan han känna mögel på 1 km avstånd så...

Har i övrigt det lite kliigt i mina ögon...pollensäsongen börjar komma. Hörde att det skulle bli en hemsk vår. Hoppas att det inte stämmer. Imorgon är det helg, skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: