coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Första jobbardagen

Så har man då börjat jobba igen. Semestern är slut och den har varit bra. Det vi gjorde idag var att packa upp varor som kommit. Organisera lite i hyllorna. Nytt för i år är att alla lärare ska pimma sig. Vi ska bli bättre på att jobba med datorer så vi var på en info om det. Det verkar hur lätt som helst så det blir inga problem. Jag ska börja ta tag i schemat också men det är små detaljer som måste bli klara först så...kommer nog att få kämpa hårt med detta schema. Det är inte lätt att få ihop alla önskemål och måsten.

Var på banan och kastade i kväll. Tog inte med mig discen som jag alltid använder för att kasta över dammen och naturligtvis kastade jag bort två bra discar i dammen, snyft. Jag kommer inte att få tag i nya innan helgen (tävling) så jag får ta fram några som jag inte använder och börja använda de istället. Det blir spännande...kanske lite för spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: