coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Jag har blivit moster igen :-)

Jag vill bara säga att jag blivit moster igen. Jag säger det en gång till. Jag har blivit moster igen. Rätt stolt är jag. Igår pluttade syrran ut ännu en pojke, en riktig bamse. Vill träffa honom snart....längtar. Han var ganska lik Albin men han har mörkt hår. Kankse måste iväg och köpa en present till honom och till storebro.

I söndags så var det hur varmt som helst på stugan. Jag badade två gånger. Det var inga dopp utan långa bad. Vattnet var helt underbart. Kankse var det sista gången för sommaren så man måste ju njuta. På kvällen hälsade jag på hos Lisa och Pär och träffade deras underbara dotter Maja. Vi åkte sedan på kvällen och såg Harry Potter på bio. Den var jätte bra. Jag gillar verkligen filmerna om harry potter. Jag har ju läst boken och några saker var inte lika men samtidigt är ju filmen en tolkning så det var helt ok.

På måndagen så städade jag ur min stuga på stugan. Jag ska nog inte dit nå mer så det var på sin plats. Åkte hem och spelade kd på kvällen. Utkasten gick bra men inspel och puttar katastrofala. Tävling till helgen innebär träning varje dag på banan.

Idag är sista semesterdagen så jag ska njuta ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: