coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Schema för hela slanten

Idag har jag jobbat med schemat mest hela dagen. Vi har nu fått ut alla positioner och salar. Jag tänkte att nu är det inte så mycket kvar...tills jag tittade på luncherna för eleverna. De ligger alldeles för tätt så det blir lite schema pyssel imorgon också.

Var förbi Mia och lämnade några discar efter jobbet. Väl hemma så fixade jag middag och behövde handla. Jag tog min cykel och handlade. Det var så skönt ute så jag riktigt njöt. Det var hur praktiskt som helts med cykelkorgen att ha varorna i. Det blir att ta cykeln till affären fler gånger.

Såg lite friidrott nu på kvällen och glades med Sanya Richards som vann 400 m för damer. Hon har varit världsledande i 4 år men aldrig vunnit ett stort mästerskap. Verkligen kul för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: