coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Granen

I fjol hade jag bestämt mig för att ha gran men då åkte vi ju till Thailand. Då blev det av naturliga skäl ingen gran. I år däremot blir det gran...och det har jag nu. Jag kunde inte vänta längre på att få ta in granen. Jag och pappa for och köpte en gran och sedan tog vi in den.


Utan pomler


Med pomler

Jag har tyvärr bara pomler och 4 glas hjärtan men det blev rätt stilrent. Jag skippar glitter. Det jag däremot måste jaga i fatt är en stjärna att ha i toppen. Det ser lite tomt ut just nu.


Var bara tvungen att ta en bild på min fina amaryllis.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej Jenny!



Jag blir så inredningsinspirerad av dina bilder på bloggen! Nu har jag 2 funderingar.... Den där röda höga bunken som du fått i julklapp, är det en Rostii? Eller nåt annat märke? Verkar ju superbra tex att köra saker med stavmixern eller att vispa grädde!



Sedan; den där Änglalampan, de va ju hur fin som helst! Var tror du att den är köpt? Village? Eller nån annan stans? Vill ju inte "härma" allt som du har men de kanske inte gör nåt om jag härmar "nåt" för vi bor ju ändå i olika städer ;-)



Kram Magdalena å ha en skön helg!

2010-01-22 @ 15:40:06
Postat av: Jenny

Hej Magda!



Trevligt att du blir inspirerad. Jo, mycket riktigt så är skålen en rostiskål, smal och hög. Perfekt för att vispa grädde eller att använda stavmixern i precis som du skrev.



Ängellampan är från mias lustgård. Den är av märket cult design.



Det är helt ok att härma...även om vi bott i samma stad :)



Ha en trevlig helg du också.

2010-01-22 @ 17:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: