coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Helgen

Här kommer en lite uppdatering av helgen.

I fredags så spelade jag och Micke biljard. Det började hur bra som helst för mig. Jag spelade otroligt bra. Det höll dock inte i sig utan vi båda började göra misstag. Matchen tog nog 45 min och tyvärr blev Micke segrare. Vi spelade sedan två matcher till vilka Micke vann. Jag började spela dåligt och då gjorde jag många misstag. Jag var riktigt sur efteråt.

På lördagen åkte jag ner till Övik. Var på pärlaffären en kortis och sedan till syrran. Vi ordnade och fixade inför söndagen då det skulle vara dopfika. Vi såg tillsist i alla fall robinson. Har inte sett det förr men det är ju som alltid trevligt. Tyckte att han som åkte ur var lite fjompig som oroades över ärr efter myggbett.

Idag så döptes Gustav. Det gick så bra. Gustav var glad hela tiden. Den som hade svårast att stå var Albin men det gick bra ändå.



Efteråt var det fika hemma hos syster. God smörgåstårta och goda tårtor. Mycket folk var det.

For hem vid fyra. Det är lite jobbigt att köra i mörker och regn men det gick bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: