coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Nycklar

Igår kom jag hem från betygssättningen kl 17.45. Jag skulle träffa Micke utanför blomkiosken 18.15. Jag fick snabbt fixa mat och rafsade ihop grejerna jag skulle ha med mig. Gick utanför dörren och smällde igen den...då kommer jag på att bilnycklarna och lägenhetsnycklarna ligger kvar i lägenheten :(  Ja, vad ska man göra. Jag ringde föräldrarna och pappa kom in med extra nyckeln. Jag brukar alltid kolla att jag har med mig nycklarna innan jag smäller igen dörren men inte denna gång. Tur att föräldrarna har extra nyckel och att de var hemma och kunde komma in, tack.

Vi for sedan till Bjurholm i den svidande kylan. Vi hade en trevlig kväll med gott fika och trevliga samtal.
Pappa: Lambdasonden började lysa på väg hem från Bjurholm :\

Idag har jag slagit in julklappar. Det är som mysigt att försöka göra så fina paket som möjligt. Jag är jättenöjd med pappret jag köpte igår. Det går så bra att klippa rakt efter ränderna och hjärtana...jag gillar som när det är geometriskt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, farligt med dörrar som man bara kan slänga igen, utan att låsa med nyckel. Bilturer till Bjurholm mitt i vintern ska man passa sig för... Tack o lov att din pappa finns som en räddare i nöden :)

2009-12-30 @ 15:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: