coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

de e´mycke fribbe nu :-)

I lördags var det då norrlandstour i Umeå. Som arrangör så har man inte så mycke fribbe i tankarna förutom just på rundorna. På morgonen när vi kom dit så gick allt smärtfritt med uppsättning av datorer, program, kaffe mm. Det var hela 64 st som var med vilket var jätte kul. Första rundan gick ganska ok. Det kändes som att jag kunde ha kapat några kast. Putträningen jag hade ägnat mig åt innan gav i alla fall utdelning. Sen kom andra rundan, inte kul alls. Det började redan på första hålet då jag totalt kastade bort mig. In i alla träd som fanns banan, typ sen bara fortsatte det i samma stil. Jag var inte nöjd alls. Som sammanfattning kan man säga att det blev en jätte trevlig tävling med kanon väder och bra spel från många. Styrelsen ställde också bra upp när vi skulle städa vilket var skönt.

Det hände en trevlig sak i lördags. När det var norrlandstour i Skellefteå satt jag och pratade med en kille på lunchen. I lördags så sökte han upp mig för att snacka lite. Jag var ju lite virrig eftersom att jag hade så mycket att göra men det kändes kul att det var en kille som sökte upp mig för att snacka. Jag har ingen aning om vad han heter eller så men det är alltid kul med uppmärksamhet.

På söndagen så var jag och roland, från klubben, på banan hela dagen. Eftersom kommunen nu inte vill klippa så har vi bestämt oss för att genomföra en enkätundersökning bland de som kastar. Igår gick det 52st på banan, jag trodde det skulle vara mer även om de som spelat på lördagen nog inte skulle dyka upp. Det var i alla fall jätte trevligt att prata med folk om discar, kasttekniker och annat. Mitt på dagen tog jag en paus och träffade Sara på stan. Vi träffas så jätte sällan så det var kul att vi kunde ta en lunch på stan även om det blev en kortis.

Idag så har jag mest funderat på när jag ska åka upp till Pite igen och har nu kommit fram till att jag far ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: