coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

rätt lugnt

Igår gjorde jag inte många knop. Det var regnigt och trist ute så det gick helt enkelt inte att göra så mycket. På eftermiddagen åkte jag och mamma till stan för att handla. I helgen är det piteå dansar och ler så vi gick en sväng på stan och kollade efter tavlor sedan blev det ica kvantum. På kvällen var det så klart allsång och sista delen av morden i midsummer. Det är ju oklart om det kommer att bli nå mer morden överhuvudtaget. Morden hör ju liksom sommaren till.

Idag har jag slipat och putsat klart mitt skrivbord så jag ska snart åka iväg och köpa färg. Tror att det ska bli vitt med en grå brytning. Det har även blivit en hel del blåbär på tomten. Sitter jag på bron till min stuga så ser man denna vy. Nu har man lite och skriva om :-)





Ikväll är det kd, jag får hoppas på att det går bra och att puttarna sitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: