coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Black watch

Så har jag nu åkt upp till Piteå igen. Syrran och Albin skulle upp och behövde lite hjälp i bilen på vägen upp så jag följde med. Det har idag varit helt sjukt varmt. Den stora värmen kom vid lunch och är fortfarande kvar nu när det är midnatt. Jag och pappa åkte ut med båten för att titta på en lyxkryssare som låg i djuphamnen här i Piteå. Det är engelsmän som åker på en tre veckors lång tur och de besöker då bla Piteå. Jag trodde att om man åkte på kryssning så var det i karibien, eller det skulle jag ha valt.







När vi kom hem från vår tur på havet så var det dags för årets andra bad. Det var faktiskt inte så kallt. En av grannarna hade mätt det till 21 grader. Vet inte riktigt om det stämmer men härligt var det.

Glömde mina fribbeskor i Umeå så jag åkte in och köpte ett par nya idag. De är både guldiga och silvriga...kan ju inte bli bättre, då tar jag ju antingen guld eller silver.

Imorgon blir det nog Stenskär...hoppas, hoppas att det inte blåser för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: