coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Tjejkväll

I går var jag hos frissan. MItt hår var på tog för långt och frissigt. Jag for till min favoritfrisörska, Marielle på hårizont, och hon tyckte att jag passade så bra i lite längre hår att hon justerade lite längder och toppade. Skillanden är inte så stor kanske men känslan är bra.

Sedan köpte jag de sista grejerna till balkongen så nu känns den hur mysig som helst.

Vid halv fem kom Cicci och hämtade mig och vi for till stan för att gå ut och äta. När vi gick från bilen till matstället gick vi förbi en affär som jag inte ens visste hade öppnat i Umeå. Det var en inredningsaffär med lite lantlig stil, shabby chic som det så modernt heter. Jätte mysig affär, lite synd att man inte riktigt har den stilen hemma.



Sedan for vi på vårt favoritställe, Lottas krog, underbar mat. De har en vitlöksdipp som inte går av för hackor så det blev cheeseburgare med vitlöksdipp. Vi hade tur och kom dit i bra tid så vi kunde sitta ute. Efter maten så hade vi köpt biljetter till filmen "the proposal". Den var helt underbart bra. Den var jätte rolig, romantisk och alldeles, alldeles underbar. Jag var helt uppfylld efteråt. Det bli svårt att toppa den filmen inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: