coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Balkongen

Jo, idag har jag förbättrat balkongens mysighet från 0% till 30 %. Jag for på plantagen och köpte afrikansk margurite och nya dynor till stolarna. Det blev mycket piggare.



När jag gick omkring på plantagen hittade jag en super fin stol som jag gärna skulle vilja ha på balkongen. Kanske skulle man utnyttja balkongen mer om man hade något riktigt skönt att sitta på men det får vänta. Den ser i alla fall ut så här.


Jag skulle också vilja lägga ett trägolv på det hårda, kalla betonggolvet som är nu. Kanske får jag flörta lite med pappa så kanske han kan hjälpa mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie Åström

Jag har lagt trätrall på min balkong och sen lagt en utematta ovanpå det... som ett tips... :)

2009-05-03 @ 19:23:39
URL: http://astrome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: