coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Första rundan

Så har man gjort den första fribberundan på banan för året. Med mig hade jag en kollega och hennes man. Det gick inte så bra men det var grymt trevligt. När man går fribberundor brukar man inte fika men vi trotsade hur man brukar göra och satte oss och fikade i skogen på hål 13. När vi kom till sista hålet så skulle jag hämta min disc i en buske och då gled den ner i gyttjan. Jag gick efter den och steg på ett ställe som såg väldigt fast ut men hela foten for ner i gyttjan och det blev ett sånt sug att jag hade svårt att få upp foten. Nu är det bara att kasta skon i tvättmaskinen. Varför händer alltid sådant när man tror att man klarat sig undan?

När jag skulle åka iväg till banan träffade jag en tjej i korridoren som hade sett min balkong från hennes balkong. Hon var som imponerad över hur fint det blev med min trall. Då fick jag ju skryta med hur jag gjort, var jag handlat och vad det kostat. Tänkte mig iväg nu och köpa färg till möblerna.

Schlagerfinal ikväll...hoppas nu på en bra placering för Malena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: