coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

händelserikt

Igår var en händelserik dag. Jonas tog med mina smycken till sitt jobb och där handlade de jättebra. Jag sparar till en cykel så nu är jag halvägs pengamässigt. Efter jobbet for jag och hämtade pengar och smycken. De åker till Rom idag...jag vill också följa med...

Jag åkte direkt därifrån till stan och köpte hissgardiner till serveringen på kyrkan. Så här dagen före löning så hade jag bara råd att köpa 4 av 6 st men då fick jag 200kr rabatt som jag kan använda när jag köper de två resterande gardinerna. Handlade även fika till de som skulle hjälpa till. Från stan bar det av direkt till Backen där det samlades en bra grupp människor för att fixa. Allt som behövde fixas gjordes. Hissgardinerna blev mycket snygga och den nya mittgångsmattan i kyrkan blev också fin. Jag kom väl hem vid kvart i tio och då hoppade jag direkt i sängen.

Idag så fick jag ett samtal av mamma på morgonen då hon fixat att jag kan sälja på hennes jobb på måndag så nu måste jag botanisera i webbutikerna ikväll. Oj, vad tråkigt ;-)

Har även idag varit och tittat på en cykel. Jag hittade en jättefin rosa mormorscykel som är ett mycket bra alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: