coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Lördag

Vaknade på lördagen hos Frida och Jonas. Vi åt frukost och sen hann jag med en stund i sandlådan med Albin innan jag drog mig mot Övikstad. Var inne på några affärer med det blev ingenting handlat. Svängde förbi en mack för att köpa en macka och köpte då även en helt underbar glass, Magnus temptation. Jag tror inte att Gb någonsin har gjort en så god glass. Det var chokladglass med bitar av vitchoklad och brownies i den, underbar.




När jag kom fram till Umeå så for jag och handlade grejer till en potatissallad som vi skulle göra. Jag åker sedan direkt till Cicci och Jonas där jag ser en kortis på snookern. Robertson låg då under med 14-7, inte bra. Jag och Cicci tog en promenad och sedan lekte jag med tjejerna på gården till dess att vi gjorde middag. Det blev en härlig middag med grillat, potatissallad, vitlöksbröd och pestoröra. Spelade lite memory sen åt vi en god chokladkaka. Jag och Jonas åkte till Holmsunds egen fribbebana och jag invigde säsongen. Man är ju inte direkt så stabil men det gav mer smak. Hålen var ju rätt korta och det passade utmärkt som första runda. Vi hyrde filmen yesman och så den. Innan vi började se filmen så hade Robertson hämtat upp i poängen så det stod 14-13. När filmen var slut statte vi på snookern igen och Robertson hade förlorat med 17-14. Inte kul alls, kommer nog inte att se finalen alls. Alla jag hejar på åker bara ut.

När jag åkte hem från Holmsund tog jag en sväng förbi nolia där det idag, söndag är idoluttagningar. Tänkte kolla om det redan då var folk som köade men inte det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: