coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Söndag

Grattis Norge till vinsten i ESC. Kul att jag för en gång skull hade tippat rätt. Tycker över lag att finalen höll en bra klass bidragsmässigt.

Vilken trevlig dag har jag haft det idag. Jag vaknade rätt tidigt och dammsugade!! Inte illa va. Eller ja, Lisa skulle komma på frukost och då vill man ju inte att det ska se ut hur som helst. Lisa kom och hade med sig Maja. Vilken otroligt pigg liten tjej. Det var så roligt att träffa Lisa. Vi träffas ju inte så ofta då hon bor i Piteå.

Efter frukosten bar det iväg till kyrkan på ett litet möte kring länskonferensen. Hur styrelsen tycker att vi ska rösta och tänka även om vi har en fri vilja.

Träffade sedan syrran på stan. Hon ville upp på H&M på både ersboda och strömpilen så jag var chaufför. Det finns tydligen väldigt få affärer i Övik som har mammakläder. Köpte själv en cerise blus, funderar om den ser tantig ut men syrran sa att den inte gjorde det.

Jag fick sedan tag i några i fribbeklubben och vi gick ett varv på banan. Kändes betydligt bättre idag än igår. Jag kunde kasta ganska rakt. Längden och puttarna måste det dock jobbas på.

Jag har det jobbigt nu med min pollenallergi. Det kliar mycket även om jag har en bra medicin. Det är som att ögonen ändå blir irriterade. Jag försöker att inte ha några fönster öppna och duscha efter det att jag varit ute en längre stund.

Nu ska jag sätta mig med skolans schema ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: