coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Valborg

Efter jobbet på torsdagen åkte jag hem, packade och diskade. Därefter så åkte jag ner till Övik för att umgås med min syster och hennes familj. Det blev grillat till middag, första för i sommar. Mycket gott och till efterrätt bjöd hon på en budapestrulle. Albin var det full fart på. INgen ville se snooker så jag fick ibland se var ställningen var.

Igår så var det kanon väder och vi var ute hela dagen. Vi krattade gräsmattan och Jonas fixde med sina bilar. På eftermiddagen fick jag dock se snooker, kul. På kvällen så såg vi en film, lakeview terrace. Lite seg men helt ok. Jag trodde att den skulle ha en lite mer twist i slutet. 

Idag så har jag varit ute och lekt lite med Albin i sandlådan och nu ska jag packa för att åka hem. Tänkte mig in på pärlaffären men den var tyvärr stängd idag men jag kikar nog in i några andra affärer.

Här kommer en härlig låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: