coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

vill ha, vill ha

Idag har jag varit och tittat på fler cyklar. Jag var förbi på CM cykel på teg och de hade samma cyklar som på intersport fast dyrare. På min gata finns cykel och mopedhandlaren och de hade bara dyra cyklar så de är borta ur leken. Tänkte att jag åker förbi på team sportia nästa vecka och tittar. Just nu lutar det åt en rosa monark, hur fin som helst. Är det löjligt att man vill ha en rosa cykel? Tänk er cykeln nedan fast en rosa.



Var även förbi och köpte de två resterande hissgardinerna till Backen. Jag åkte ut för att sätta upp de och döm av min förvåning då Sören är där. Han satte upp de övriga i tisdags och nu fick han hjälpa mig att sätta upp sista. Ibland faller alla bitar på plats bra.

Åkte sedan förbi på Media markt. Jag är sjukt intresserad av en mini pc i rosa. De hade tyvärr ingen inne men de skulle gå lätt att ta hem en.



Jag är helt shoptokig just nu, kan kanske bero på att jag nyss fått lön. Jag vill verkligen ha en cykel men jag vill också ha en mini pc...Det ju kul att titta sen får man se om det verkligen blir inköp.

Jag ska åka till syrran i Övik imorgon. Jag var inte hos de när Albin fyllde 2 år så jag åker imorgon. När klockan var 20.00 kom jag på att jag inte köpt present. Jag har länge vetat vad jag köpa men inte köpt. Det är ju typiskt mig att komma på det när alla affärer har stängt. Jag kom i alla fall på att de kanske hade den grejen på Ica Maxi så jag tog mig dit. De hade den....jag blev hur lycklig som helst. Hoppas nu bara att Albin gillar den.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Eriksson

En rosa cykel, ja det kanske inte är så dumt och lägg sedan till en rosa PC.

Men då måste du sälja fler smycken eller hur.

2009-06-01 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: