coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

ännu en uppdatering

Jag kunde tyvärr inte fara till Skellefteå på lördagen hur mycket jag än ville. Jag hade inte så mycket feber 37.2. Men kände mig hänging och slutkörd. Spenderade i stället lördagen som alla andra sjukdagar med datorn, sukoku och tv:n.

Tittade på körslaget och hoppades att Olas kör skulle vinna, vilket de gjorde. Läste dock i tidningen idag att de plagierat vinnarkören i Storbrittanien på en del låtar...inte bra...

Har också läst min kära systers önskelista till både Gustavsdop och julklappar. Många av de saker som hon önskat till Albin och Gustav går att få tag i på nätet. Lekvira är en jätte mysig site där det finns underbara leksaker, dock lite dyra. Är inte den här dockan för mysig.


Idag har jag ingen feber men förkylningen och febern har tagit ut sin rätt. Blir helt slut och svettig för ingenting. Jag har därför beslutat att jag blir hemma imorgon också och börjar jobba på tisdag. Jag har inte tänkt att få något återfall. I eftermiddag har mamma och pappa varit här. De hade med sig middag som var gjort på ett kick. Härligt med mat som är lagad och inte micromat som är det enda jag orkat göra den senaste veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: