coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Hårspännen

Jag har en vana och det är att jag alltid har snedbena och sätter upp luggen med ett hårspänne. Jag tycker inte om när håret hänger ner i ögonen och jag passar inte i lugg. I alla fall i morse när jag skulle sätta upp luggen så hittade jag inga fina hårspännen. Jag tycker att man köper hårspännen titt som tätt men hemma får man söka med ljus och lykta efter de. Jag for därför på HM efter jobbet och köpte nya. Utbudet och priset är bra där så därför blir det främst på HM jag handlar. De hade inte mina favoriter men de nedan fick duga. Kände mig lite tuff som valde de med en blomma på, får se hur ofta de kommer till användning.



Sov i natt välidgt dåligt då jag blev så nervös över hur det skulle gå på jobbet idag. Jag var som skraj att jag skulle må lika dåligt som jag gjorde i tisdags. Som tur var gjorde jag inte det utan har jobbat hela dagen. Känner mig dock lite trött nu så jag ska ta en powernap innan bönegruppen ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: