coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Helgen

Denna helg öppnade pearlized sin nya butik i Umeå. De har haft allting hemma hos sig men nu fått en egen lokal. Jag for dit på lördagen och tänkte shoppa lite. Det är ju inte så jätte stort och det var en hel del folk så jag kom inte riktigt fram till det jag skulle ha så jag blev inte så fattig. Var sedan på stan för att fixa en present till Jonas som fyller år idag. 
 
På kvällen åkte jag till Holmsund för att umgås med Cicci, Jonas och barnen. Vi hade det riktigt trevligt. Vi såg en film "Johan Falk" den var mycket bra...ganska hemsk...inte så lik övriga svenska kriminalfilmer.

Idag har jag varit mötesvärd på kyrkan. Barnkören sjöng och de visar sån glädje att man blir alldeles varm i bröstet. For efter kyrkan till pärlbutiken igen och gjorde kompletterande inköp.

Farsdag idag så jag åkte hem och åt middag och tårta. Hade köpt med min två tidningar till pappa. Det är ju svårt att veta vad man ska köpa men det blev bra.


Världens bästa mamma och pappa.

Har sedan suttit och rättat lite prov och nu sett ensam mamma söker...verkligen feel good tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: