coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

veckan

Veckan som gått går nog till historien. Den har varit fruktansvärt tung. Jag har varje dag haft utvecklingssamtal och då kommer man inte hem så tidigt på kvällen. Får väl skylla mig själv lite där. I onsdags var vi tvugna att gå på en föreläsning på kvällstid. Föreläsningen var bra men det känns konstigt att man lägger en föreläsning på kvällen och inte på en studiedag. På jobbet har det inte varit en lugn stund...stress, stress. Nu hoppas jag att det är över och man kan gå tillbaka till en mer normalnivå jobbmässigt. Jag har inte ens orkat sätta på datorn när jag kommit hem så därav inga inlägg.

Nu är det lördag och det är så skönt, jag njuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: