coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Äntligen

...så uppdaterar jag bloggen. Ibland är det som att tiden och orken inte finns. Den senaste veckan har det varit mycket. Det började med att alla omdömmen skulle skrivas sen förbereda utvecklingssamtal och efter det genomföra utvecklingssamtal. På detta har jag haft rethosta så jag har inte fått sova ordentligt på nätterna. Då blir man rätt sliten. Sen har det ju varit mycket som ska vara klart innan lovet men nu äntligen...är det lov...eller ja, på måndag är det föreläsning hela dagen men sen är jag helledig resten av veckan. Har inte så mycket inplanerat så det blir lugnt och skönt.

Förra helgen så var syrran med familj uppe och hälsade på. Det är så mysigt att träffa sina syskonbarn. Fullfart och man kan knappt tro att Gustav blivit så stor på bara två månader. Jag hade fått en spis, strykbräda och ett strykjärn av en god kollega till mig. Pappa fixade till lite i spisen och under helgen lekte Albin med grejerna. Jag tror att han tyckte det var skoj. På söndagen var jag till mina fina vänner Cicci, Jonas och barnen. Det var så längesedan jag lekte med barnen och det var riktigt kul. Vi spelade spel och lekte i dockhuset.

Två nya inköp under veckan. En ljuslykta och en planeringskalender. Jag tycker att det är jättemysigt att tända ljus på kvällen nu när det är så mörkt ute. Ibland måste man då få lyxa med att köpa sig en ny lykta trots att man har flera stycken sedan förrut.



Planeringskalendern har min förra kollega Lena Emilsson gjort. Den är så fantastiskt fin och jag längtar till 2010 då jag får sätta upp den. Jag tror sen att jag ska spara bilderna och göra en tavla där jag kan byta ut bilderna för varje månad, recycling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: