coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Måndag

Det kändes jobbigt att åka till jobbet idag när jag vaknade. Tänkte mest på hur jag längtar att komma hem från jobbet. Åt frukost och kom då på att jag hade ju bestämt mig för att städa lägenheten igår. Fixade så att allt är undanstökat. Nu vill jag inte längre komma hem från jobbet...

Uppdatering
Nu har jag städat klart och det känns underbart. Satte på mig en klänning bara för att det skulle bli lite roligare. Nu vill man knappt röra sig i lägenheten för man är rädd att smutsa ner.

Efter jobbet tog jag en sväng på stan för att söka skor. Jag har bara sommarskor och min nya stövlar. Jag skulle behöva en snygg svart låg sko. Det är ju faktiskt helt hopplöst. De flesta skorna är för smala eller är lite högre, dvs till anklarna och de gillar jag inte. Sommarskorna får duga ett tag till med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: