coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Sundsvall

Jag åkte hemifrån vid halv nio och var i Stöcke vid nio. Då började vi vår färd ner till Sundsvall.


Vi stannade till vid Höga Kusten-bron...


...och fikade i bilen.

Nere i Sundsvall besökte jag direkt butiken Zizzi. Där inne så provade jag lite olika kläder. Bestämde mig för två saker och så kommer en expedit.

Expediten: -Har du sett våra stövlar?
Jag: -Jo, det har jag, men jag kan inte ha stövlar.
Expediten: -Jag lovar att du kan ha de här stövlarna. Du kan ju prova.
Jag: -Okej!
Jag: -Jag kan ha de.
Expediten: -Jag sa ju det. De passar jättebra.
Jag: -Vad kostar de?
Expediten: Bara 2299:-
Jag: -Måste tänka lite.

En tio minuter senare har jag bestämt att jag köper de. Det är så sällan jag kan ha stövlar och jag har verkligen velat ha ett par så nu har jag det :-)


Man ska tydligen ha bordsunderlägg i stövlarna så de inte viker sig.


Köpte en lila kofta och ett linne som man kan ha en tröja under. Jag köpte också ett par lila mönstrade strumpbyxor.


Hann en snabbis på ikea där jag köpte denna skrivbordslampa och batterier.


Köpte också två blommor som jag nu har planterat.

När vi började dra oss hemåt stannade vi hos syrran i Övik och åt tacos. Vi var tillbaka i Stöcke vid halv nio. Det blev en hel dag. Jag är nöjd med alla mina inköp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga boots!!!

De är bra på att sälja på Zizzi...

2009-10-04 @ 18:34:29
Postat av: Magdalena

Åhhhhh.... IKEA! Jag får "känningar".... måste ta mig dit... SNART! Men, pengarna tar slut så fort när man är föräldraledig :-( Hoppas du mår bra! Kram Magdalena

PS: Skitsnygga skor!

2009-10-15 @ 10:35:38
Postat av: Lisa

Så snygga stövlar! Känner verkligen igen det där med att inte kunna ha stövlar, hittade ett par ecco för några år sen, och de är de enda jag kan få igen...

Allt gott! Kram

2009-10-15 @ 13:42:24
Postat av: Lisa

Så snygga stövlar! Känner verkligen igen det där med att inte kunna ha stövlar, hittade ett par ecco för några år sen, och de är de enda jag kan få igen...

Allt gott! Kram

2009-10-15 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: