coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Återblick

Jo, jag har inte skrivit på en dryg vecka. Det beror på att i veckan startade vi med lektioner så all min tid har gått åt till planering och genomförande. Första veckan är man inte heller van att undervisa så man blir lite extra trött på kvällen. Jag hade bävat lite inför att börja undervisa igen men det har gått hur bra som helst och jag kommer på mig själv att tänka att jag verkligen gillar mitt jobb.
Nu kommer en snabb genomgång av veckan.

Förra torsdagen var mina elever ute och seglade och gjorde segelbåtar i frigolit som vi tävlade med. Hur kul som helst. På kvällen kd.

Fredagen var vi inne och hade dykarbesök och såg film. Eleverna gick hem efter lunch och kvar var jag som inte hade planerat upp veckan alls. For hem efter fyra någongång. Chillade på kvällen.

Lördagen spenderade jag lite på stan. Hittade inte så mycket köpte bara en födelsedagspresent åt syrran. På eftermiddagen åkte jag ut till Cicci, Jonas och barnen för att äta grillmiddag. På kvällen såg vi en film som inte var bra men vi var så pass trötta att den blev ganska kul. Kommer inte ens ihåg vad den heter.

På söndagen var jag mötesvärd på kyrkan och efter det åkte jag, Micke och Johan A till Bjurholm för att hälsa på Maria och Johan. När vi kommit till Bjurholm for vi till en lånad stuga och åt surströmming. Det är ju lite gott med surströmming även om jag inte kan äta så jätte mycket. Vi hade i alla fall väldigt trevligt.

Måndag: Lektioner hela dagen. Kd på kvällen.

Tisdag: Lektioner hela dagen. Fackmöte på eftermiddagen och bara chill på kvällen.

Onsdag: Jobb på dagen. Hittade på morgonen några kuponger till åhlens så efter jobbet for jag dit och köpte ett nytt block, en tröja och filmen "Män som har kvinnor" Såg den sedan på kvällen.

Torsdag: Jobb hela dagen och på kvällen kd. Insåg när jag kom hem att jag inte hade något i kylen så det blev en tripp till ica maxi.

Fredag: Jobb hela dagen och på kvällen var vi på after work med jobbet. Den var på norrlandsoperan och det var god buffe och vi hade riktigt trevligt. Innan jag skulle fara till operan började helt plötsligt min dator varna för virus och trojander och worms...kan man få lite mer panik. Satte igång antivirus prgrammet som inte visa något. När jag kommit hem från operan så kollade jag på internet och då var varningsprogrammet ett virus i sig. Det tog nog mig en timme att få bort viruset. Det känns otroligt skönt att jag klarade av att ta bort det.

Tja, nu ska jag bli bättre på att blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: