coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Bilen

Sluthistorien på bilen är inte klar ännu. I tisdags så åkte jag och pappa och hämtade lilla polon från verkstaden och vi körde hem den till Stöcke. Där fick den stå i garaget och torka lite. På torsdagen körde pappa in den till en annan verkstad för en andra åsikt. På eftermiddagen for vi båda dit. Han hade kört den genom datorn och varit ute och kört men kunde inte hitta något fel. Han trodde absolut inte att det var fukt i elsystemet. Han menade också att tyska bilar inte visar direkt vad felet är utan man måste köra bilen så kommer det så småningom fram. Det orden tog jag fasta på och körde bilen på fredagen och nu hela helgen. Jag tycker att den går bättre och bättre. Den rycker lite i nerförsbackar. Jag har ju inte kört den på snabba vägar men ändå...det är billigare att inte laga men det kan ju komma surt efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: