coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Dagen

Idag for jag och röstade innan kyrkan. Jag tycker att det känns lite speciellt högtidligt att rösta därför så vill jag gärna rösta på röstningsdagen. Efter kyrkan gick jag en kortis på stan. Jag köpte en gardin(löpare) till sovrumsförnstret och lite ljung till balkongen. Tog sedan en cykeltur ner på strandpromenaden. Vädert var ju helt underbart. Hemma igen så gjorde jag köttfärsbiffar och har pärlat lite. Ska nu ta fram lite rättning som behöver göras innan imorgon.


Cykeln vid strandpromenaden.


Sovrumsförnstret med den nya gardinen och de två blommorna som jag köpte tidigare i veckan.


Morfars skrivbord som jag målat i sommar.


Ljung på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: