coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Helgen

Så har det varit helg. Det har varit en lugn och skön helg. I fredags var jag och Micke och spelade biljard på megazone. Jag vann de två första matcherna men bara för att han sköt ner den svarta. De övriga tre gångerna var det ganska jämt. Det slutade dock så att han vann med 3-2 i matcher...jag får ta revansch någongång. Efter åt for vi till Costas och fikade. Det cafét är verkligen jättemysigt. Jag försökte ta ett kort på min latte som hade ett så fint mönster men mobilkameran klarade inte av mörkret.

I går var det kd final, dvs sista kd:n för säsongen. Jag slog till med säsongsbästa, kul. Lite sent kan man ju tycka men det ger ju lite försmak till nästa säsong. Efteråt var det korvgrillning vid Bräntberget. Riktigt trevligt.

Från min balkong ser man ett oerhört vackert träd så här på hösten. Det är en lönn och färgerna är praktfulla, njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: