coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Skrivbordet here I am

Ja, så har tisdag och onsdag också gått. Dessa dagar har jag mest suttit framför datorn. Alla lärare i kommundelen ska få egna bärbara datorer. Det vi måste göra för att få dessa datorer är att "pimma" oss. Vi har fått tre uppgifter som ska göras. Vi får 40 timmars komptid på kompetensutvecklingsdagar. Igår gjorde jag två av dessa uppgifter på 3 timmar...ser bra ut för min del :)

Ikväll har jag rättat undan. Jag vet inte riktigt hur jag planerat men imorgon och på fredag har jag fyra prov, 4 klasser, att rätta...inte riktigt så bra. Då gäller det i alla fall att ha rättat allt annat för att se slutet.

Pratade med pappa igår och han hade köpt en kajak. Kanske blir det så att de åker ner till Sundsvall och hämtar den. Hoppas verkligen på det för då ska jag följa med och hoppa av i Birsta så jag får gå på Zizzi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: