coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Tisdag

Igår började dagen som vanligt med lite sovmorgon. Efter lunch gick jag ut en sväng. När jag kommer tillbaka känner jag att jag har lite magont. Detta magont fortsatte hela eftermiddagen, kvällen och natten. Med andra ord låg jag mest i soffan igår och försökte att inte tänka på magen. Tror att jag ätit något jag inte tål typ lök. Det jag då gjorde för att inte behöva tänka var att se film. Tror att jag avverkade fyra filmer igår.

Imorse kändes det bättre i magen men man blir lite seg då man inte ätit så mycket. Kom idag på att jag inte visat er hur det blev med det nya soffbordet så här kommer en bild. Fyndade också glad påsk bokstäverna igår på rean.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Verkligen jättefint! Hoppas du mår bra nu, och att magen är i ordning!

2010-04-13 @ 10:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: