coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Torsdag o Fredag

Igår var jag bättre i magen och drog därför ner till Övik. Stannade till i Övikstad och var på en affär och kollade jackor. Hittade en fin jacka som har ett litet sportigt stuk som jag inhandlade. Var också på pärlaffären men de hade så dåligt med parkering att jag bara blev less så jag handlade bara två saker...jag frågade var det var tänkt att man skulle parkera och ägaren sa att det fanns jätte mycket parkering runt om på smågator...pyttsan...

I alla fall skulle syrran bort en sväng så jag var barnvakt till båda mina syskonbarn samtidigt. Det gick hur bra som helst :) Är lite nöjd över att jag är den enda som haft båda barnen själv av släktingarna. Jag åkte hem till Umeå på kvällen.

Idag träffade jag Cicci på stan. Vi har varit runt på både klädaffärer och skoaffärer. Det bästa var att jag inte gjorde av med ett öre. Vi åt också god lunch på Invito. Det är lite dyrare men det känns lite lyxigare.

Jag har dock insett att jag behöver inhandla en del grejer. Ska ta och göra en lista och sedan ta inköpen lite pö om pö. Mycket handlar om fribbekläder och skor. De nöts oerhört under säsongen så det behövs nästan alltid nya grejer på våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: