coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Fjärde advent

Efter att jag varit ledig två dagar blev det tre intensivadagar. Betygen skulle sättas, rester ska in, man ska påminna och påminna. Allt sker i sista sekund. Sen blev det annat som också tagit upp tankarna. Har i alla fall börjat lägga schema för nästa terminen men det är riktigt svårt att få ihop det. Lär få sitta på jullovet. Det var trevligt då att på fredagkvällen gå på afterwork och bara få veckan ur sig och ta helg.

Var idag på en ruggigt bra julkonsert med Voicebox, de kan sina stämmor. Innan det mötte jag upp Micke på stan för en middag. Det blev av bara av en slump och det var så trevligt.

Har tagit fram det resterande av julpyntet i helgen. Är som sagt lite less på mitt julpynt men vissa saker hör ju som till att plocka fram.


Mina finaste tomtar.


Julkrubban - kan aldrig räkna ut vem som är Josef dock.


Söta julflickor


Denna tomte är en riktig släkttomte. De flesta i släkten har nämligen denna typ av tomte.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får ha ett skönt jullov, och slippa sitta med schemat så mycket. Kul med spontanmiddan med Micke. Gullig julkrubba du har! Kram, Lisa

2010-12-19 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: