coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Gran

Jag har nu äntligen fått jullov, underbart. Gårdagen började med att jag skulle åka extra tidigt på jobbet. Väl på jobbet inser jag att jag glömt fikat till klassen så det var bara att vända. Kom någon minut sent men det var lugnt. Vid halv tre var det i alla fall så att jullovet började :-)

Nu till granen. I fjol hade jag riktig gran hemma. Den var jättefin och luktade gran. Problemet uppstod då den skulle ut. Det var barr överallt. Jag var tvungen att såga itu den i många bitar för att få ner den i en sopsäck. Allt detta slit tänkte jag inte vara med om i år. Jag vill ju samtidigt ha framme mitt fina julgranspynt. Så jag tog beslutet att ha plastgran...rantade runt idag för att hitta en rätt snygg gran. Vet inte om jag lyckades men den är helt ok.


Årets gran

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser bra ut, men.... en gran är det ju ändå inte riktigt... Hos oss står en inte alls lika jämn gran men den doftar gudomligt. ;-)

2010-12-22 @ 18:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: