coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Ledig dag

Igår var jag som sagt ledig. Jag hade planerat upp dagen noga så jag hann förvånansvärt mycket.

Var och hämtade ett paket vid tio i tio. Tio hängde jag på låset till vissa affärer i stan och på en kvart hade jag gjort mina ärenden. Gick sedan och strosade lite men det blev inte så länge. Åkte och handlade och fixade därefter en julklapp. Hemma igen så började jag med lite bakning. Efter det gjorde jag årets julkort. Blev lite för ivrig med stämplarna men tror det blev ganska fint.

På kvällen var det bönegruppsavlutning hos Hedmans. Vi hade sån här paketbytning och jag gick hem med en fin bricka där det står god jul. Perfekt att ta lite fika på in till vardagsrummet.

Idag är jag också ledig och ska alldeles strax träffa mamma på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: