coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Standag

Idag mötte jag upp mamma vid tio på stan. Jag var hemma igen vid fyra. Det kan man kalla vara ute i julhandeln. Vi var runt på flera affärer och shoppade. Lunch åt vi på Invito. Fika gjorde vid på café viktoria. Tack för en trevlig stantur mamma.

Väl hemma så har jag slagit in alla julklappar som jag har hemma för tillfället.

Kul nu jul!

Papprena jag använder i år ser ut så här

Barna får bara pappret med halmbockarna så att man ska veta att det är till de. Har fått pippi på hjärtan därför kommer nog det mesta vara inslaget i hjärtpapper till de äldre :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma julpapper för mig...mkt fina =)

2010-12-26 @ 12:01:56
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: