coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Curlingguld

Oj, vad tom det kommer att kännas på måndag då det inte längre finns något os att titta på.

I alla fall satt jag uppe igår och tittade på curlingen. Det såg som bra ut de första 5 omgångarna men sen började svenskorna darra. När det var den tionde omgången och Sverige behövde stjäla 2 poäng såg det inte bra ut. Tänkte att nu storloosar de men jag hängde mig ändå kvar vid tv:n. När de då gjorde det och det blev skiljeomgång kunde man ju inte gå och lägga sig. Det slutade med att Sverige vann och tog ett välförtjänt os-guld, grattis! Klockan var då halv fyra. Värt att vara uppe men idag är jag helt seg och jättetrött i huvudet.


Bild lånad från svt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: