coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Slutet på arbetsveckan

I onsdags så kom jag hem från jobbet i rätt bra tid. Hemma så hade jag fått ett brev från posten. Jag klickade hem en filofax under helgen och det var den som kommit. Min gamla kalender hade blivit så ful i hörnen så det var dags för en ny. Tycker att det är lite maffigt med en filofax då man känner sig så viktig.



Innehållet är speciellt för lärare så den hade men massa bra funktioner.

Var även i väg på pärlaffären och handlade lite. Har fått tillbaka lite sug så jag pärlar lite nu och då.

I torsdags så stannade jag kvar på jobbet för att rätta några prov. På kvällen hade vi övning med jäntorna. Vi ska sjunga i Bjurholm i mars så vi startade övningen. Det är kul men vi måste sjunga ihop oss lite mer för att det ska låta riktigt klockrent.

Igår efter jobbet var vi ett gäng kollegor som var på afterwork på operan. Väldigt trevligt att träffas utanför jobbet och äta lite buffé. Speciellt skönt att slippa laga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: