coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Soffbord

Efter jobbet idag for jag igen för att titta på soffbord. Jag var på en möbleaffär jag inte varit på men hittade ingenting. Jag åkte tillbaka till em som jag tidigare varit på för att checka av igen. När jag gick genom affären hittade jag inget men fick idén att jag skulle fråga någon som arbetade där. Fick se i en katalog och hittade mitt bord :)



Det är detta bord men med en vit skiva. Det som är bra är att det är 70cm i diameter så det kommer att passa som en smäck förhoppningsvis.

Nu hejar jag på Helena Jonsson. Heja, heja...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt bord. Hoppas det inte är alltför dyrt.

2010-02-19 @ 16:10:16
Postat av: Jenny

Priset var billigt. Det är ju rätt bra, då kan man köpa ett nytt när man lessnar utan att få dåligt samvete :)

2010-02-19 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: