coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Söndag

Startade dagen med ytterligare en liten rensning. Jag gick igenom alla gardiner, kuddöverdrag och dukar. Det blir ju en hel del så jag tänkte att de jag vet att jag aldrig kommer att använda igen kan jag försöka sälja på loppis i sommar. I Piteå har de varje lördag på sommaren loppis i badhusparken. Det är hur kul som helst om man får sälja :) Gick också igenom lite under diskbänken. Funderar om krukor verkligen behöver vara i lägenheten...kan man ta ner de till förrådet? Ja, har inte bestämt mig än. Nu låter det verkligen som att det inte finns några grejer kvar hos mig men jag kan försäkra er om att så inte är fallet. Det är bara skönt att få bort saker. Sen är det som att när man väl börjat så blir man så inspirerad att fortsätta att det bara går av farten. Nåja, ska inte uttråka er ytterligare med detta.

Jag tog mig sedan en promenad i det underbara vädret. Jag var hur påpälsad som helst och höll nästa på att flyta bort. På vägen gick jag förbi en blomaffär och köpte tulpaner. Lite fint att titta på när man äter frukost på morgonen. Sen fortsatte lyxet då jag köpte en riktigt tjock inredningstidning. När jag kom hem satte jag mig i divanen och lyssnade på Salem och mös med tidningen, underbart. Det är söndagsmys det.




Har i helgen också satt upp två kalendrar över 2010, lite på tiden eller hur ;)


Kalender över mina superfina syskonbarn som jag fick i julklapp.


Kalender som min förra kollega Lena har gjort. Hur fina bilder som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: