coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

tisdag 9/2

På tisdagar har jag sovmorgon. Det är så skönt att stiga upp en timme senare och på något sätt känns det mindre stressigt då.

Imorgon har vi ett seminarium om en bok vi ska ha läst. Jag har ju naturligtvis inte läst boken och kom på det nu i början av veckan. Det är så typiskt mig att inte ha koll på sådan saker. I alla fall hittade jag inte boken förrän idag så jag har läst 94 sidor och har nu bara kvar 8. Det ska jag nog hinna. Det går ju som fort när man känner att det är intressant. På jobbet hittade jag på en massa saker att göra för att slippa läsa. Jag rensade bla ut gamla pennor i pennkrukan :)

I kväll har jag varit på en träff om hur vi i EFS västerbotten ska ha våra distriktskonferenser och årsmöten. Det är en bra grupp. Vi har träffats två gånger och nu är det slut, kanon. Inte så betungande med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: