coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

9 januari

Igår kom syrran med familj upp till Umeå. Vi träffades på Mekka och fikade. Det var en riktig lång fikastund med en härlig kycklingmacka. Det är ju faktiskt nå visst med att gå på fik en lördag. Det var inte heller mycket folk vilket var skönt. Efter det åkte jag och hämtade mitt nya tangentbord. Mitt förra tangentbord matchade inte med den nya skärmen jag fick när jag fyllde år och musen jag fick i julklapp.


Snyggt och stilrent.

Jag åkte ut till Stöcke och där stansade jag lite smycken till syrran som hon beställt. En lampa jag hade i lägenheten gick sönder och bottenplattan var i järn. Pappa har tagit lös den och jag använde den som underlag när jag stansade. Vilken skillnad det var jämfört med den träplatta jag använt tidigare. Det gick mycket lättare.

Efter en timma kom Syrran med man hem och vi kunde äta en underbar måltid. Det var oxfilé med en balsamicosås och hasselbackspotatis. Så gott...man är ju verkligen inte van att äta så fin och god mat. Till efterätt var det tårta, mums. Jag fick min present av syrran och det var en snygg skål med ett blomarrangemang i. Visar en bild senare.

Sen blev det robinson och konsert från berwaldhallen.

Det är så mysigt att vara med syskonbarnen...synd att de bor en liten bit bort. Det är världens finaste barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: