coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Helgen

Liten resume över helgen som gick.

I lördags fick jag ett rensar il. Jag drog ut alla grejer i garderoberna i hallen och överskåparna på garderoberna i sovrummet. Hela hallen blev full. Jag har som bara lastat in saker i garderoberna och nu var de helt enkelt för fulla. Jag fick ihop en säck med kläder som ska till återvinningen, en säck med skräp och jag gick ett antal gånger ner till förrådet. Detta resulterade i att förrådet nu är proppfullt. Det blir projekt under några månader att rensa ur det. Har en plan att man rensar lite nu och då. Jag lägger grejerna i bilen och efter jobbet nästa dag åker jag på återvinningen och lastar av. Jag har även tänkt att skaffa en lagerhylla så jag kan få lite ordning på pjäxor, skridskor, kylväska, discgolfbag mm.
































På eftermiddagen for jag och ett antal fler på brödfest. Micke hade stigit upp ruggigt tidigt och ställt sig för att baka. Han hade gjort ca 8 olika sorters bröd och alla var helt underbart goda. Mätt var jag hela kvällen.



På söndagen var jag mötesvärd och efteråt var vi några stycken som åt på teatercafeét. På kvällen såg jag filmen Sherlock Holmes på bio. Den var väldigt bra. Jag gillar verkligen när det är lite smart och man får reda på detaljer i efterhand. Man får ju också ha lite hjärngympa själv så ja den var väldigt bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: