coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Lycksele

I lördags åkte jag tillsammans med Micke upp till Lycksele för att iordningställa hans nya lägenhet. Vi jobbade hårt både igår och idag så nu är jag riktigt seg. På lördagkvällen var vi för trötta för att laga mat så vi mötte upp några av Mickes kompisar och åt på Golden Bar, riktigt trevligt. Innan jag åkte hem idag var vi hos Magda och åt våfflor, mycket gott.

Hemma i Umeå var jag och lämnade bilen hos föräldrarna. Det blev middag, god varmrökt lax. Det visade sig också att pappa hade haft min bil i garaget och varit och tvättat min bil. Nu glänser den som aldrig förr. Tack Pappa!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Jenny! Fin blogg. Kul att läsa! Micke är det din kille?



Kram från Karin Bergner

2010-02-02 @ 17:56:09
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Karin: Tack så mycket. Micke och jag är bara goda vänner.

2010-02-02 @ 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: